lördag 24 december 2011

Baserat på en sann historia

Sista inlägget, sista luckan i julkalendern. Nu är det tipp-tapp och prassel och skinkbiten på vörtbrödet. Nu är det Ala-dabidabi-dabidabi-dabidabi-dapp och Vill du lukta på glöggen, min gosse? Nu är det jul, bevars.

Och vad mer?

Kanske en tanke på Honom som har födelsedag. Och som vi firar med världens största party!



Om du haft glädje av att läsa i min julkalenderblogg i år, lägg en kommentar till detta inlägg. Jag själv har haft glädje av att skriva. Och tänka.

God jul till er alla!
/Maia

5 kommentarer:

  1. Jag har inte bara haft glädjen att läsa din julkalender Maia, jag ser det som en förmån. Jag är så glad att du finns i mitt liv och att jag får ta del av dina kloka ord, för du är klok!
    Du har en gåva som jag börjar förstå innebörden utav och jag gläder mig att få ta del av den.
    Många, många kramar till dig och din familj.

    SvaraRadera
  2. Ett av dina inlägg har höglästs på en föreläsning :), God Jul!

    SvaraRadera
  3. Tack för i år Maia! Jag önskar dig en härlig jul och ser fram emot nästa advent med din kalender!

    SvaraRadera
  4. Ytterligare en som följt din fantastiska kalender dag för dag. Kram och God fortsättning önskar Margareta med familj

    SvaraRadera
  5. Har njutit var dag av dina inlägg, framför allt under tentaperioden...Känns underbart att ha dig och din familj i mitt liv (även om vi inte ses irl). Stora julkramar.

    ps, skall se till att sjalen blir använd även om jag kommer att ge den vidare till någon som kommer att uppskatta den. Imponerad av din handarbete.

    Kärlek /patrik

    SvaraRadera